10 Nisan 2011 Pazar

Trt Çocuk Pepee Pasta 2





Pepee Trt çocuk ta kızımla beraber zevkle izlediğim bi çizgifilm. Bayılırsınız sizde yaramaz pepee nin maceralarına. Kızımın 3. yas dogumgununde yapmamı istediği hatta yaptıktan sonrada figürlerle yattığı bir pastaydı. Cok internetten aramıştım bi örneğini bulurmuyum diye. Malesef o zaman bulamamştım. Bir örneği olmayınca iş tamamiyle sizin yaratıcılığınıza ,deneme -yanılmalarınıza kalıyo...Selin Hanım Derin e yaptıgım Pepee Pasta yı görüp bana mail atmış. 2 yaşına girecek minik kızı için  2 doğumgünü yapacağını, biri için Bugs Bunny diğeri içnde Pepee pastayı istediğini belirtmiş. Buggs Bunny figürünüde ilk defa çalıştım. İlk yaptığım herşeyde dahada heyecanlanıyorum. Umarım istedikleri gibi olmuştur herşey...Resimlerini gördüğünüz iki pastada Selin Hanım için...Güzel kızının da doğumgününü burdan kutluyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder