25 Nisan 2010 Pazar

Peri Kızı Pasta




Sevgili Nurçin aynı bu peri kızı gibi sarı sarı , şıkır şıkır ,cici bici birisi... O yüzden sarışın bir peri kızı istedi. Maviyide çok sevdiği için pastayı da beyaz değil mavi şeker hamuruyla kaplamak istedim. İçinin de özellikle sade kek, pastacı kreması ve bol çilekten yapmamı rica etti. Figürleri daha önceden yapınca aslında üstüne yerleştirmesi çok kısa sürüyo ve çokta yormamış oluyo. Bende öyle yapıyorum artık.Pasta figürlüyse önceden hazırlıyorum teslim günü sabahtan hepsini üstüne koyuyorum ,stresede girmiyorum böylece. Bu pastada da pastacı kreması kullandım. Ben bu kremada 2 yumurta kullanıyorum ama yumurta kokusu alıyorum bu beni rahatsız ediyo... Bi gün kendime yapıp tek yumurtayla denesem ve sonuca göre uygulama yapsam sanırım daha iyi olacak. Neyse herşey Nurçin'in istediği gibi oldu sanırım. Mutlu yaşlara...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder