27 Ekim 2010 Çarşamba

www.pasthaca.com

Merhaba,
Bugün mutfaktan geçerken misss gibi şeker hamuru kokusu geldi burnuma... Bu kokuyu her aldıgımda "ben bu iş için yaratılmışım" diyorum kendi kendime. Ciddi bi eğitimim yok belki, teknik olarak çok eksiğim belki ...ama kendimi geliştirmeyi çok seviyorum. Hayatımda ilk defa bir işi bu kadar benimsedim bu kadar sevdim.Hem yaratıcılığımı kullanıp hemde bundan maddi kazanç sağlamak aynı zamanda da stres topu misali hamuru yoğururken desarj olmak her işin harcı değildir.Hayallerime ulaşmak zaman alacak biraz. Beklerim. Sabrederim. Çalışırım. Sizinle aynı dili konuşmaya varım....Aynı kokuyu içime çekmeye, aynı kokuyu sevmeye, paylaşmaya varım. Fikir olarak Pasthaca.com un temelini attım. Agır adımlarla.... yavaş yavaş  ve bi iki ek ürünle http://www.pasthaca.com/ ile...
sevgilerimle

4 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsınız bu bir tutku:),hoşgeldiniz.Yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürederim...hepimizin yolu açık olsun:) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. hepimiz hayallerimize kavuşuruz ve yolumuz açık olur inşallah
    sevgilerimle

    YanıtlaSil