16 Eylül 2012 Pazar

Toy Story Cake - Oyuncak Hikayesi Pastası











SEvgili Ece'nin güzel kızı Duru Çağıl'ın dogumgünü pastaalrını yapmıştım daha önce. Ece ile aynı zamanlarda doğum yaptık ve onunda yakışıklı (görmedim ama öyledir eminim)bi oğlu oldu . Bu 1 yaş pastasıda Deniz ÇAĞAN için. Ece (samimiyetine güvenerek ismiyle hitap ettiğim müşterilerimden biri) , bana TOY Story pastası dediğinde önce bi şok oldum. Kendisi hep son anda beni arayıp bi şoka sokuyo zaten:)) 9 figür demek bu. büyüğü küçüğü hiç önemli değil. En çok el oyalayan şeydir bu tabi en zevkli kısmıda bu o ayrı.  Şerif Woody biraz Kemal Sunal' a da benzesede ben bu karakterlei çalışmayı çok sevdim. Eklemeden geçmiyim özellikle köpek içn gövdesiyle poposunun arasını nasıl yapıcağımı düşünürken SEvgili Nesrin in Toy story pastasını gördüm ve  ilhamımı aldım.   Aslında kopyaladım desem daha doğru olur.Teşekkürediyorum burdan sana Nesrin cim.
 Ece cim burdanda kutluyorum DENİZ ÇAĞAN ın 1 yaşını. umarım beğenir pastasını :))
sevgiler
ESra
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder