2 Ocak 2014 Perşembe

2014 sabahına uyanmak...

Canım Blogum, canım blog arkadaşlarım gerçi muhtemelen cogunuz beni hatırlamayacaksınız o kadar uzun zamandır yazamıyorum ve yorum yapamıyorum ki emeklerinize...İçinizde benim için çok özel olanlar var...tariflerine doyamadığım İzgün üm mesela...Sadece fotoğraf yükleyip kaçıyorum çünkü ben hem 2 çocuk hemde teknolojiyle basedemez oldum...nezaman bilgisayarı açsam Demir Bey kafamın tepesine kadar çıkıp ordan bilgisayara atlayıp bilgisayar ekranını boyamaya kadar gidiyor...1 sene sonra rahatlıcam inşallah diye dua ediyorum ...çocuklarım büyüyecek hayırlısıyla, ben pastalarıma ağırlık vericem, yeni tarifler denicem, aklımda ki eğitimleri tamamlıcam , yaptıklarımı sizlerle daha keyifle paylaşıcam, yaptıklarınızı daha sakin kafayla takip edicem...Ve cayımı ,kahvemi alıp saatlerce bloğumda vakit geciricem...umuyorum...2014 un hepinize sağlık,huzur getirmesini diliyorum...keyifle kalın..
Sevgiler
ESra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder