2 Mayıs 2010 Pazar

CUPCAKE TARİFİ

Sonunda bana uygun bir cupcake tarifi buldum.Yani henüz denemedim ama öyle umuyorum...Çünkü kursta öğnediklerim beni tatmin etmedi,bazıları güzel fakat bizim damak zevkimize çok uygun olduğunu düşünmüyorum...Hadi bu tarifi deneyelim:
175 gr. tereyağ -oda sıcaklığında
175 gr. golden caster sugar-bir çok yabancı tarif kitaplarında bu esmer pudra şekeri geçiyor. Onlarda sanırım paketler halinde kiloyla marketlerde satılıyor. Burada yok bildiğim kadarıyla. Ama bir çözümü var bence. Esmer şeker alıp blendırdan geçirmek. Oldu size esmer pudra şekeri:))
1 portakal kabuğu rendesi
2 büyük yumurta
7 çorba kaşığı süt
175 gr. un
1.5 çay kaşığı kabartma tozu

üstü şeker hamuru kaplanır mı bilmiyorum ama keki yapıp yedikten sonra tadını paylaşırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder