14 Mayıs 2010 Cuma

Louis Vuitton Bavul Pasta 2


Hep bloğuma apar topar yazıyorum... Halbuki istiyorum ki şöööyle uzun uzun döktiriyim tarif veriyim resim yükliyim bol bol. Ama ufak bir cimcimem var ve kendisi uykuya dalınca anca hızlı bir şekilde resim ekleyip ayıp olmasın diyede iki kelam laf ediyorum işte:(

Neyse kısmetim şehir dışından açıldı ve devam ediyo. Bu pasta İzmir den sipariş geldi. Pastanın sahibi  LV dan aşağı çanta takmayan çok havalı ve kokoş biri :). Daha önce yaptığım pastanın aynısını istediler.Ben yaptım kardeşim Eda da İzmir e götürecek ama ne şekilde bilmiyorum. Elinde 8 saat nasıl gidecek onu hiç bilmiyorum:) Pastanın ilk katı çikolata kırıntısı ve muz, ikinci katı ise bol çilek ve muzdan oluştu. Kreması tabi ki sütlü çikolata ve keki tabi ki kakaolu kek. Benim en sevdiğimden. Biri bana dur desinnnn!
Veee İyi kiii dooğduuunn Melihhh ve Ziyneettt!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder