2 Ağustos 2010 Pazartesi

KÖPEKLİ PASTA








Olaylı bi pasta bu :)) sımdı resımlerı ekledım musaıt zamanda bolboolll yazıcam...
....2 gün sonra... :))
Bir kere sunu soylemeden edemicem: derecelerin 35 i gösterdiği bi sıcaklıkta şeker hamurunu mıncıklamakk ve onu bir şekle şemale sokmaya çalışmak çok zorrr bir iş....yorucu...ama sıkıcı değil. ben bu kokuya bayııılıyorummmm :) ama soyleniyo muyum??? kesinlikle evet!!! hemde hiç durmadan , aralıksız söylenip duruyorum. Taa kiii pasta bitene kadar. Bir kere pasta kafamda şekillenmezse 4-5 gün önceden o pastayı yapamıyorum. Kafamda bitirip fotografını çekiyorum önce bi pastanın. Sonra yapmaya baslıyorum. Tabi ki fikirler mükemmel oluyo ama uygulamada aksaklıklar hiç bitmiyo. Pastanın bu sefer sade pandispanya ve pastacı kremalı ve çilekli olmasını istediler. Ben şeker hamuruyla süslenecek pastalarda pastacı kreması kullanmayı sevmiyorum. Yanlardan akma taşma ve deaha ne varsa yapıyo malesef. Üstüne kaplanan şeker hamuruda ne kremayı zaptedebiliyo nede içinde ki çileğin sularını. alttan akıııp bütün görüntüyü bozabiliyolar. Bu da aynen öyle oldu. bu resimlerden yaklaşık 3 saat sonra aşağıdan sızan kırmızı çilek suları pastaya ayrı bi hava verdi. Biliyodum buınun olacağını o yüzden pastaya başlarken stresli başladım zati... Ama çikolatada yaşamıyorum bunu ve size bi çikolatalı pastamın yapılış resimlerini ekliyorum...yeni bir başlık altında: Pasta yapılışı...SEvgilerr...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Gönder