21 Ekim 2010 Perşembe

Alla'm yabeddim yayesullallahh:)

Benim minnoş kızımın en çok kullandıgı cümledir. Kızdığı ve sinirlendiği zaman dili döndüğünce "Allam yabeddim yayesullah " der . :) Bende artık onun gibi söylüyorum . Nerden girdim buna acıklıım. Blogumla cebelleşmekten. Aslında iyi bi bilgisayar kullanıcısıyımdır ama blog olayını ,belki cok hızlı girip cıkıp dogru dürüst inceleyemediğim için, çözemedim. Free template yükliim derken beğenmeyip eski haline getirince siteyi herşey çifter çifter yayınlanmaya başladı :) kabus gibi...Widget larım doğru calısmadı, istediğim widgetları bulamadım bir isim yazıp nasıl o ismi tıklayınca o kişinin sitesine baglandığınıda bulamadım vs. vs.. Aslında bir web sitemde var ancak ne yazık ki oda istediğim gibi olmadı neredeyse hiç kullanmıyorum. Neyse blogları kurcalarken GeCe nin yaptığı tasarımları beğendim ve mailleştik... şimdi merakla sonucu bekliyorum. Allah m sen yüzüme gül yarebbimm ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder