29 Ekim 2010 Cuma

Şimşek McQueen Yapılışı

Sonunda bu karakteri çalışma fırsatım oldu siparişim sayesinde. Nezaman gelecek diye bekleyip duruyodum :)  Bende benim Şimşek McQueen imin yapım aşamasını eklemek istedim.
   Önce elime istediğim büyüklükte kırmızı şeker hamuru alıp yuvarlayıp sonra oval hale getiriyorum. Sonra başparmağımla ön tarafına ortasından bastırıyorum far yükseklikleri belli olsun diye. Tam ortasınada bastırıyorum ki burayada araba camları için ayrı bi parça ekleyebiliyim. Sonra 4 küçük tekeri elimde yuvarlayıp yassılaştırıyorum ve üstlerine kırmızı jantları ekliyorum.Gözleri, beyaz minik camları ve etrafının siyah konturlerini hazırlıyorum. Hepsini tek tek birleştiriyorum. Buda benim McQueen im . Nekadar ilginç değil mi? Herkes aynı karakteri yapıyo ama herkesin elinden farklı şeyler çıkıyo. Aynı yemek yapmak gibi. Hiç aklım ermemiştir. Aynı tencereye ,sonuçta ya çeliktir ya teflon, aynı soğanı, aynı salçayı, aynı sebzeyi koyarızda nasıl birimizden lezzetli birimizden bi okadar berbat çıkar aynı yemek gariptir yani:)...
     Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder