22 Ocak 2011 Cumartesi

Gömlek Pasta




Merhaba,
Uzun zamandır boşladım blogumu yazamıyorum...hayır yogunlugumdan değil...Tam tersine sürekli uyku halinden. Bu mercimek kadar bebek bile insanın vucudunda ne büyük değişikliklere yol açıyor :) Evet Derin e kardeş geliyo. Biraz riskli geçtiği içinde su sıralar pasta siparişi alamıyorum:( ama taaa Almanya dan gelen canım dayıma pastalarımdan tattırmamak olmazdı. Zorda olsa sıvadım kolları ve hep gömlek kravatla gezen dayıma ona uygun bir pasta yaptım. Frambuazlı ve damla çikolatalı. Herkes çok beğendi pastayı bende mutlu ooldum...Bi süre daha pasta yapmamaya devam:( su 3 ayı bı atlatıyım hayırlısıyla. Sizlerden de cok uzak kaldım ve blogları takip edemedim...Umuyorum herkes iyidir.
       Sevgilermle...

5 yorum:

  1. çok güzel olmuş,tıpkısının aynısı der benim kızım:))))ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim hayırlısı olsun canım.
    ellerine sağlık pastanda çok güzel olmuş dayın nasıl mutlu olmuştur kimbilir.

    YanıtlaSil
  3. Asuman çok teşekkurederım :)kızını opuyorum...
    Gonca evet dayım cok mutlu oldu.pastacı olunca başa gelen çekiliyo:)) teşekkurederım hayırlı ve saglıklı olur ınsallah cnm opuyrumm

    YanıtlaSil
  4. Esra inanamıyorum harika bir haber bu
    teyze mi oluyorum ben:))
    sağlıkla gelsin inşallah aman dikkat et arkadaşım 2. bebekler biraz nazlı oluyor:))
    pasta harika olmuş ellerine sağlık
    kocaman sevgiler ve öpücükler sana

    YanıtlaSil
  5. :))))))))))evet izgün oluyosun vallahi bende bidaha anne oluyorum ınanamıyorum nezaman okul bıttı nezaman 32 oldum hangı arada bı bebegım buyudude 2. oluyo.hayat şaka gibi hızlı.
    evet bıraz nazlı o yuzden su sıralar pasta sıparısı almayıp boooolboool dınlenıyorum:)
    opuyorumm cokk

    YanıtlaSil