16 Nisan 2011 Cumartesi

THY UÇAK PASTA






Merve Hanım daha önce kardeşimin kutlaması için yaptığım Thy Uçak Pasta yı görüp ,yeni pilot eşinin doğumgünü kutlaması için aynı pastadan istedi. Bi kaç mailleşmeden sonra ortaya çıkan son durum fotoğraflarda gördügünüz gibi...en çok da bu pastada heykeltraş olmayı istedim. Çünkü Merve Hanım bana belli ana özellikleri için eşinin ve kendisinin fotoğraflarını göndermişti. Okadar genç ve güzel bir bayan ki, bi ara  fotoğrafın gerçekliğinden şüphe edip dergi kapağımı diye incelemeye kalktım :) Çok güzel bir çiftler... Ama gelin görün ki okadar uğraşmama rağmenn benzetemedim.:) Benim figürlerim biraz orta yaşlı oldu...Buda gülün dikeni olsun:))
      Ve kutlama sonunda Merve Hanımdan pastanın hem tadıyla hem görüntüsüyle ilgili çook güzel bir mail aldım...Maili sabah okudum. Güne böyle güzel başlamak muhteşem...İkisini de kutluyorum burdan da...
Sevgilerimle
Esra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder