21 Mayıs 2012 Pazartesi

Büyüükk Pasta Kutusu

Bir çoğumuz pastalarımızı taşırken, teslim ederken büyük sıkıntılar yaşıyoruz.İki kutuyu kesip,biçip ek yapıyoruz.üstünede bişey örtüp veriyoruz pastalarımızı. Matbaalar bu kadar yüksek ve büyük kutu kesemiyolar. özel bıçak yaptırmak gerekiyo. E yaptırıncada en az 10.000 adet almak gerekiyo. Çoğumuz evden yapıyoruz. Eminim çoğunuzun  benim gibi evde 10.000 kutuya ayıracak yeriniz yoktur.
     Bizde eşimle benim için düşünüp taşındık. Eşim eskiden kutu imal edip bir çok yere toptan verirmiş. benden önce yani:) Kutu deneyimi var anlayacağınız. Benim pastalarım için büyüük bir kutu yaparak bana sürpriz yaptı bi gün. Kutu 50 ye 50 ve 45 cm de yüksekliği var. Pastamı üstten koyuupp dikkatlicede çıkarabildim. Ve dedik ki eğer maliyeti düşürebilirsek bana öğretick ve yeni meslek olarak pasta kutuculuğuna başlıcam sipariş üzerine. Nasıl? :)) Sanırım mutluyum:))
   Sevgiler,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder