18 Mayıs 2012 Cuma

Şİrinler Pasta

Merhabaaa,
       Daha hiiiç pasta siparişlerine başlamaya niyetim yokken, iki ufak çocukla ,özlediğim pastalara nasıl döneceğimi düşünürken kara kara ,itici bi kuvvet olması gerektiğininn farkındaydım aslında. Bugün -yarın başlıcam derken hep gözümde büyüdü ve erteledim.Taaa ki sevgili Ece Hanım "Esra Hanım beni kimseye yönlendirmeyin ,siz yapın pastamızı"temali küçük ikna konuşmasını yapana kadar...ama dedim cok malzemem eksik ,cümlesini sesli kurarken  bu kadar kısa zamanda hepsini nasıl halledicem diye de bi iç ses kafamın etini yedi."Tamam!"dedim. Dedim evet ama niye dedim bi sorun.kaşındığım için:) şimdi ise çok mutluyum iki çocuğa rağmen pasta yaparken kafa dinleyebiliyorum.Kendimi kaybediyorum.Bu yüzden Ece Hanım'a ne kadar teşekküretsem az. bunu kendime zaman ayırmak olarak görüyorum ve gerçekten bu zamanaa müthiş ihtiyacımvarmış...
      Gelelim pastaya. Geçen sene Çilek KIz pastasını yaptığım Duru Çağıl bu sene meşhur mavi yaratıklara çok ısınmış. Şirinleri bizde ailece çok severiz.Süper!dedim. bunca zamandır figür yapmıyorum 5 şirin,gargamel ve azman ın üstesinden nasıl gelcez bakalım???günlerden Perşembe.Başladım pastaya.cumada devam ettimm.DEmir Bey yüzünden(şuanda kucağımda duran bu yüzden yazmamı oldukca engelleyen 2 dişli 9 aylık canavar),azar azar cumartesiye kadarbi noktaya getirdim pastayı.DEdim ki cumartesi akşamıbitiririm kaplamasını ve figürleri ve süslemeyi:) tesadüf Ece Hanımla haberleştik. ben pazar teslim edicem diye kalan aklıma not etmişim bi kere.Bu akşam alcaktık ya Esra Hanım,kutlamamız yarın !dediğinde çookktaan tutuşmuştum:) Apar topar pastayı kaplayıp,bir önce ki gün özenerek yaptığım şirin baba ve şirinenin arkasından,telaşımdan, bi okadar özensiz ve aceleyle yaptığım obur şirin,gözlüklü şirin,gargamel ve azmanı da halledip ,süslediğim pastayı akşama sağsalim teslim edipp kocammann bi rahatlama hissettim...
Neyse yazmayı özlemişim:)
işte Şirinler Pasta:







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder